Kaip užsisakyti?
Prekių pirkimas:

- Užsiregistruokite, įrašydami el. pašto adresą, telefono nr. ir kitus duomenis
- Nurodykite pristatymo adresą
- Norėdami padaryti dovaną, galite rašyti bet kokį pageidaujamą pristatymo adresą. 
- Pasirinkite pristatymo būdą (Jei pasirinkote pristatymą per LPexpress ar DPD terminalą ar pickup siuntų tašką/ Omniva paštomatą, pastabose nurodykite Jums tinkamiausio terminalo/paštomato/pickup siuntos pasiėmimo adresą ir būtinai nurodykite kontaktinį telefoną informacijai apie siuntą gauti)
- Pasirinkite apmokėjimo būdą.
- Atsidariusiame lange peržiūrėkite savo pirkinius, įsitikinkite, kad užsisakote būtent tokias prekes kokias pasirinkote.
-Tolimesniame pirkimo etape pateiksime  Jums priimtiną apmokėjimo bei pristatymo  būdą.

Apmokėjimas per Paysera mokėjimų sistemą. 

​Mūsų el. parduotuvėje įdiegta Paysera įmokų surinkimo sistema. Apmokėjimo būdą galėsite pasirinkti atsiskaitymo metu.Sistemos pagalba galite atsiskaityti  elektroninės bankininkystės sistemomis, mokėjimo kortelėmis Pašto bei PayPost skyriuose, Perlo terminaluose ir Maxima kasose.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

PREKIŲ PRISTATYMAS IR TERMINAI

- LR teritorijoje prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas po apmokėjimo gavimo.

-  Pristatymo kaina visoje Lietuvos teritorijoje (išskyrus Neringos miestą):

Kurjerio paslauga - 4,00 €

DPD terminalai/pickup taškai- 3,00 €

-  Perkant virš 30 € - pristatymas nemokamas

- Pristatymas į Neringos miestą apmokestintas papildomu mokesčiu.

Užsakymo patvirtinimas

- Bet kuriuo užsakymo atveju, Jūs gausite pranešimą el.paštu  kad Jūsų užsakymas yra priimtas.
- Po apmokėjimo pavedimu (per banką) gavimo gausite patvirtinimą e-žinute apie įmokos gavimą ir siuntos išsiuntimo patvirtinimą.
- Prekės pristatomos nepermatomame voke/dėžutėje, ant kurių nurodyti tik Siuntėjo (UAB EUROPOLA) bei Gavėjo adresai bei duomenys.

cleardot.gifDĖMESIO SVARBU!!! Nenumatytais atvejais Jūsų pasirinktos prekės gali nebūti sandėliuose arba gamyba yra nutraukta. Šiuo atveju ( jei jau atlikote apmokėjimą ) Jums bus atsiųstas alternatyvios prekės pasiūlymas bei numatomas pristatymo terminas ( dažniausiai iki 7-14 dienų), arba Jums pageidaujant grąžinama sumokėta suma į sąskaitą iš kurios darėte apmokėjimą. 

SIUNTOS PRIĖMIMO TVARKA


-Atkreipkite ypatingą dėmesį į gautos prekės bei pakuotės išvaizdą. Išpakuokite ir apžiūrėkite jų būklę, svorį. Įtartino svorio ar išvaizdos pakuotes išardykite ir patikrinkite jų turinį. 

-Nepasirašykite siuntos priėmimo, kol neįsitikinsite, kad pakuočių skaičius atitinka ir visos prekės yra sveikos. Jei kurjeris turės Jūsų parašą, siuntų tarnyba nepriims jokių pretenzijų dėl defektų, kuriuos pastebėsite vėliau.

-Negalima pasikliauti kurjerio garantijom, kad siuntų tarnyba viską žino apie trūkumą ir kad siuntėjas (mūsų įmonė) žino apie trūkumą ir kad tuoj atveš trūkstamas pakuotes. Jūs privalote trūkumą atžymėti kurjerio važtaraštyje pastabose ir tik tada pasirašyti ant važtaraščio šalia Jūsų pastabos. Tokiu būdu priimate siuntą su trūkumu, kuris nurodytas pastabose. Siuntos važtaraštį su pastaba siunčiate info@europola.eu


Jei yra neaiškumų, kol dar kurjeris neišvažiavęs skambinkite +370 686 71511 



Kurjerio pareigos ir atsakomybė


Kurjeris vadovaujasi tik važtaraščiu - jis atsakingas už vežamų pakuočių o ne prekių kiekį.
Po to, kai kurjeris išvažiuos, susiraskite pakuotę, pažymėtą lipduku "Siuntos dokumentai". Tada, išėmę siuntimo dokumentus, sutikrinkite prekes ir išsiaiškinkite trūkumus. Surašykite aktą.
Jei važtaraštyje įrašyta pastaba, tuomet kurjerio parašas ant akto nėra būtinas. Jei važtaraštyje pastaba neįrašyta, tada aktas niekuo nepadės ir pretenzija dėl nuostolių nebus nagrinėjama.

Aktą reikia surašyti tą pačią dieną ir nedelsiant atsiųsti siuntėjui (UAB "EUROPOLA") 

Mes galime reikalauti iš siuntų tarnybos nuostolių kompensavimo tik tuo atveju, jei važtaraštyje bus įrašyta Jūsų pastaba ir per nustatytą terminą pateiksime pretenziją, Jūsų akto kopiją ir siuntos važtaraščio kopiją.

Akte privalo būti:

1. Gavėjo pavadinimas, adresas, telefono numeris pasiteiravimui.
2. Siuntos priėmimo data.
3. Siuntėjo pavadinimas.
4. Siuntų tarnybos važtaraščio ( ne siuntėjo PVM sąskaitos faktūros) numeris (jei nepaliktas - parašyti).
5. Kiek pakuočių turėjo būti pristatyta pagal važtaraštį.
6. Kiek pakuočių gauta iš tikrųjų.
7. Kokių prekių pavadinimų nepristatyta, ar padaryta žala. (t.y. pretenzijos esmė).
8. Atsakingo asmens vardas, pavardė ir parašas.
Akto kopiją nedelsiant atsiųskite mums adresu info@europola.eu

Ištrauka iš sutarties su kurjerių tarnyba:


 "Priimdamas Siuntą Gavėjas privalo kartu su vežėju patikrinti Siuntos būklę. Gavėjui pasirašius Važtaraštyje siunta laikoma perduota. Užsakovas ir Gavėjas pripažįsta, kad atsižvelgiant į egzistuojančią praktiką, siuntos pervežimo metu gali būti surašyti keli Važtaraščiai.
 Gavėjui pasirašius ant bet kurio iš Važtaraščių, pagal kurio duomenis galima identifikuoti Siuntą, ta Siunta
laikoma perduota, nors kiti Važtaraščiai dėl tos pačios Siuntos ir nebūtų Gavėjo pasirašyti.
Pastebėjęs Siuntos ar vienos iš Pakuočių pažeidimą, Gavėjas privalo tai atžymėti Važtaraštyje, bei
surašyti laisvos formos Siuntos pažeidimo aktą. Gavėjui pasirašius Važtaraštį be pastabų, laikoma, kad
Siunta priduota tvarkinga ir vežėjas neprisiima jokių įsipareigojimų dėl Siuntos ar jos dalies sugadinimo ar praradimo, kuris buvo pastebėtas vėliau."

Jei kyla klausimų - kreipkitės Čia  arba telefonu +370 686 71511